Програма

Мета програми — сприяти за­гальному розвитку вихованців та розширенню їх кругозору шляхом залучення їх до різних видів туристсько-краєзнавчої екологічної діяльності; дати загальні уявлення про екологію, краєзнавство і туризм, їх значення для людини, методику проведення спостережень і досліджень стану природних об'єктів, організації і проведення спортивно-пізнавальних і пошукових подорожей,  експедицій.
Основні завдання:
• показати практичне значення знань з географії, біології, екології і тим самим викли­кати інтерес в учнів до природи;
• формувати практичні вміння, забезпечити освоєння деяких видів експерименту (практичні за­вдання);
• виховувати бережливе став­лення до природи під час турис­тичних походів, краєзнавчих експедицій і екскурсій;
• формувати в учнів переконан­ня, що все в природі взаємозв'язане і втручання в її закони може при­звести до негативних наслідків;
• розвивати вміння учнів спо­стерігати і пояснювати природні явища, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, самостійно за­стосовувати теоретичні знання і навички під час пошукових експедицій та в різних проблемних си­туаціях;
• оволодіти навичками з різних видів туризму (пішохідного, лижного, водного тощо).
Основні напрямки роботи шкільного туристичного агентства «Meridian»:
·      робота з учнями різних вікових категорій;
· участь у міжнародних, всеукраїнських і обласних еколого-краєзнавчих експедиціях, проектах і конкурсних програмах для учнівської молоді;
·  організація польових шкіл-практикумів, наукових експедицій, екотурів в унікальні природні куточки рідного краю і України;
·     пропаганда туризму і краєзнавства.
Програма передбачає такі фор­ми організації занять з учнями:
• теоретичні заняття, під час яких учні ознайомлюються із загальними законами природи та їх проявами, навчаються науково пояс­нювати доцільність вивчення біології, географії, екології та проведення краєзнавчих досліджень;
• спостереження, практична пошуково-дослідницька робота і туристсько-спортивні тренування на місцевості під час проведення екскурсій, експедицій, туристичних походів і екотурів;
• лабораторно-семінарські за­няття, під час яких проводиться обробка зібраних матеріалів;
• конференції і конкурси, на яких переві­ряється вміння готувати реферати, творчі звіти, доповіді та наукові статті.

Немає коментарів:

Дописати коментар